grattis lillebror

Kom hem från skolan vid sex då, är ju i stockholm.
Hem direkt och fira lillebror som blir 10 år idag!
Grattis lilla skitunge ;)
Han bestämde maten - revbensspjäll, klyfftpotatis
och vitlökssmör :) Gott! 

Sen efter middagen har jag försökt övertala Freddy
att kollo är de bästa som finns o att han MÅSTE
åka i år, annars går han ju misste om väärsta grejen!
 Nu äntligen har han lyssnat på mig, efter typ en halvtimmes
prat om vad man gör och hur man blir väckt och
efter att jag har försäkrat honom om att jag ska försöka
söka dit i år igen, och kommer jag in så kommer vi ju vara
tillsammans hela dagarna ju :)
Så nu börjar han äntligen inse och tänker ge kollo ett försök iaf! :)

Nu ska mamma gå in i köket och slå in min present.
Jag kommer ju inte vara hos henne på lördag
då jag fyller 16 år :)))
Enligt mamma så var det nog något jag behöver, så fick välja
presenten idag eller imorgon bitti.
Tar nog den idag , hehehehe :))


Nu ska jag gå , men först en låt till födelsedagsbarnet,
min älskade lillebruur :))


Happy birthday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0