blogga bara för att typ, hehe

Jahapp, idag var det väll helt okej.
 Va i skolan, va med Tove.
Sen drog jag på typ mässa, haha.
Pinsammaste jag har gjort, shit va alla glodde
på mig o John! haha förs fick jag ett sms vid
sex, att de blrjade halv. Så slängde i mig maten
och sprang till bussen som gick kvar över.
Hann precis med den, sen sprang jag från bussen
till mässa. Väl där var jag och John G rätt ensamma
om att sitta där flåsandes med skor o jacka på oss.
Haha så klockrent!
 Sen tog jag o Kim bussen, John G gick hem.
Väl hemma har jag nu pluggat matte, franskaa
sen har jag hunnit med att kolla på paradise hotell,
rööv att inte Pontus åkte ut! Men Fredrik va iallafall
inte så värst snygg, så skitsamma, hehe.

Nu ska jag sova, behöver rejäl sömn nu,
efter alla dessa näst intill sömnlösa nätter.
Hörs imorgon! Hejpa! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0