min dag

Japp, idag var det kollo festival för hela slanten.
Nu tänker säkert många att jag är en tönt eller
liknande, men det skiter jag fullständigt i, för kollo
är något jag verkligen brinner för, något som jag
verkligen älskar.

Nu kommer lite bilder från dagen,
orkar inte skriva plus att jag ska kolla
klart på spiderman 3 och sen sova.
Men först - lite bilder:


Ewe påväg till festivalen :)


¨
Påväg till fryshuset



I årsta, påväg mot festivalen



Skyltat till Fryshuset



Moa's kreativa lilla brasa, haha



Åsa, klädd i shorts o tee-shirt, burrr



Moa kör med myggmedel i ansiktet och utbrister sedan
"känner ni igen lukten?" Och kör upp armen som hon började med att
smeta in under näsan "Det luktar hajk!" Haha, känner fortfarande den
äckliga lukten, men som jag alltid säger. Myggmedel är bara för mesar ;)



Pappa Jocke och Elvira :))



Stolt pappa till en mega söt liten flicka :))



Knullruffsnickan ;)) 



Även kallad tvättnickad ;))



Hajk Hajk Hajk :))



Sådan mor, sådan dotter - inte sant ? :)



Mamma, pappa & barn :)



Söööt-a :)


Det blev visst massa bilder, men ehehe titta o njuut :))
Nu ska iallafall jag hoppa i sängen.
PS. Spiderman 3 är den bästa av alla filmerna :))
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder;)

2010-02-10 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0