Post-it!

Hejsan alla Veronicas kära bloggläsare!
Veronica sa att jag skulle skriva ett inlägg men eftersom jag inte är en så erfaren bloggskrivare eller läsare för den delen heller så har jag absolut inte en jävla aning om vad jag ska skriva. Men det är ju alltid kul för vi vet alla vad det betyder. RANDOMNESS! Till 100% :D
Såå...
Jag är veronicas gud. Hon börjar varje dag med att be och offra ett får till mig. Vilket inte är uppskattat eftersom jag tycker får är söta. Snälla be henne offra snö istället för det är jag så jävla trött på!
Jag ska till exotiska eskilstuna nästa vecka och gå på upptäcksjakt i Veronicas lantisskola med typ 11 pers xD
HAfuckingHA!

Pussar & Kramar
Tove Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0