Jag är pissrädd för tillfället.. Hehe

Klockan är kvart över elva och jag sitter här igen.
Det blev inte mycket till plugg idag.. Fy på Veronica!
Har iallafall kollat lite på några krimalseriegrejser på tv4 fakta
nu under 1 - 2 timmar. Jag vill bara upplysa er om att fegis Veronica
är mycket rädd just nu och kommer därför sussa sött på soffan ikväll,
nära och bra till mammsen, hehe!

Jaja, som ni kanske förstod så är "tove bäst" som skrev ett inlägg
på min blogg tidigare idag alltså Tove Ultvedt, lustigt att både
Stockholms Tove och Eskilstuna Tove som jag kallar dom, kallar
sig båda för Tove bäst. Haha..

Men nu vill mamma sova , så ska väll hämta in mina grejer till soffan.
Och sedan lägga mig o läsa min twilight bok för att komma på
andra tankar så att jag sen kan sova, hehe.
Sexton bast liksom och skiter på mig av mörker, spöken och mordprogram..
Aja, ni vet ju hur jag är. Heheh..
Puss & Kram, kommer förmodligen ett eller flera inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0