Grattis Ewe SEXTON bast nu :)!

TjaTja alla söta och rara små varelser :)!  
Jag tänkte börja med att ägna några rader i detta blogginlägg till Ewe,
som fyller sexton bast idag! Grattis Bästavän. Jag älskar dig.


Óch nu till vad jag gör denna "underbara" söndag.
Jag sitter nu här, ensam med min solrosfröskål.
Mamma är uppe hos moster och hälsar på och Freddy är hos Edvin.
Jag känner mig faktiskt lite duktig,
jag har nämligen bokat tvättid som mamma bad mig.
Men jag bokade mellan 13.00 - 16.00. Mamma kommer alltså inte hinna
hem tills dess. Detta betyder att jag tänker tvätta allt själv för o överaska mamma :)

Runt sex taget åker jag väll hem till pappa idag då.
Jag måste ha mina idrottskläder o sånt shit tills imorgon.
Eftersom jag inte har några nycklar till hans lägenhet längre så
måste jag åka dit när han är hemma.

Imorgon börjar skolan och det är något jag inte direkt ser fram emot.
Har franska prov på onsdag och jag har inte ens börjat plugga än.
Har ingen ork till o plugga, jag har ju faktiskt haft lov! 
 Jag börjar skolan och mina vänner - stockholmsbarnen påbörjar
sitt lov nu... Orättvist :(

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja dra mig ner mot tvättstugan.
Hörs senare. Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0