dagens händelser och besvikelser

Idag var jag jättepepp för morgondagen då det var bestämt
att jag skulle åka skidor i flottsbro med Åsa, men så blev
det såklart inte.. Men , vi var i skärholmen idag och letade
efter en orange gul kofta till moster, det tog timmar.
När vi väl hittade den ultimata gula koftan var det i fel
storlek. Alldelles för stor haha :( Till slut hittade
vi en kofta , som var ja typ orange?

Sen köpte jag underställ och en lila mössa, det är random.
Kommer kanske kort på den senare ikv, om jag orkar platta
håret så får ni se den på mitt huvve, annars blir det kanske
en bild på baara mössan :))

Freddy har en kompis här, han är klok :)
Vi ska snart äta, kycklig , klyftpotatis och sås.
Mums! Men vi hörs kanske i ett inlägg senare.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0