Rolig grej som bara kan hända mig asså...

HAHA jag måste bara berätta vad som hände
i lördags kväll när Nike & Sofie sov hos mig.
Klockan var kanske 1, vi skulle precis sätta
på Hitta nemo, men först behövde jag gå på toa.
Så jag gick iväg, då katterna rushade omkring
i köket och väsnades stängde jag köksdörren.
Så de enda lyset som egentligen existerade var
de lilla från tv:n i vardagsrummet.

När jag var klar så släckte jag lampan på toa
innan jag gick ut, och vandrade sedan i full fart
mot köket. De va bara det att jag hade glömt att jag
stängde dörren innan. Så jag gick rakt in i dörren,
med näsan före! Jag blev så chockad att jag stod
kvar helt stel och undrade om jag drömde. HAHA!
Dedär är en så typisk scen från en komedifilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0