Jullov

Tjenixen!
Blogg.se's startsida var mupp igår, det fanns inget
fält där man kunde skriva in hotmail & lösenord?
Så det blev inget bloggande då.

Anyway.. Hade avslutning igår så idag är min första
hela dag på jullovet :)
Jag sjöng iallafall solo på två låtar och spelade
trummor på Last Christmas. Svinkul, fillen kom jag
in med rätt också. Sången gick sådär, enligt mig iallafall.
Fick massa beröm men ja, jag tycker alltid att det var uselt.

På kvällen ringde söta Sofie och det blev att åka till henne
och umgås ett tag. Underbara Sara kom också, så det blev
mycket snack och lite plugg för Sofie's del.
Men uppsatsen blev hon klar med iallafall (Y).

Mina katter ligger och trängs här i mitt knä.
Ska nog avrunda detta inlägg o kolla klart på
mina extra skivor jag fick med när vi beställde sista
twilight filmen - eclipse.
PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0