Ja Lucia var det

Ja det var ju då lucia i måndags.
Så jag tänkte lägga upp blogginlägget
med bilderna som jag utlovade i måndags.


Egofixerad Lucia + ängel




Lucian på språng


Delli, Jag & lillebror


Lite sliten kanske? Men antar att det blir så när man sovit
sammanlagt 6 timmar på 4 dagar och varit o tränat lucia i skolan
från halv åtta på morgonen till nio. Och innan detta var det Nobellmiddag,
Luciarep ända in till kvällen och även öppethus. Så det har varit
sena dagar/kvällar hela veckan.


En glad men trött Lucia.

Nervöst men rolig var det. Skakade okontrollerat men jag
svimmade iallafall inte haha :)
Nu orkar jag inte blogga mera. För jag ska duscha och sen
föna och platta mitt hår. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0