Hård vecka

Det är inte alla som har käkat donken med sin rättskunskapslärare,
det har iallafall jag och de 6 till som var med i rättsspelet! Haha.

Veckan har varit krävande på alla sätt o vis,
blev att vara kvar i skolan i tisdags o öva luciasånger
till klockan åtta. Igår var det som sagt öppethus till åtta, och
jag och några från min klass ställde upp på att spela upp
en rättegång för de som kom och kollade in skolan.
Idag blir att servera på nobelmiddag till klockan åtta - nio.

På måndag blir det sedan lucia, ett luciatåg för didaktus praktiska
vid halv åtta? Och vid åtta gör vi om samma grej för min skola
(didaktus teoretiska) då även jag är lucia.
Solo ska jag också sjunga, wish me good luck, är inte ens frisk..

Nää, nu ska jag klä på mig och se till att få med mig
svarta byxor o vit överdel.
Sedan blire skolan!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0