Hemma igen efter två underbara veckor på barnens ö

Då är man hemma igen från barnens ö då :/
Tråkigt tycker jag, grät floder innan o på bussen.
Min röst e heelt bombad, bra jobbat när skolan
börjar om tre dagar.. Ny skola o jag kan knappt
säga mitt namn utan att rösten brister och försvinner.
Det är tack vare fotbollstuneringen då vi spelade i finalen
och jag skrek o hejade på när vårt lag spelade.
Sen gav såklart spökrundan igår också lite till att rösten e borta
då jag vid ett flertal tillfällen skrev o blev så rädd att jag ramlade
och slog i huvudet. Haha, jävla klant asså.


Nu blir det snart till att käka till filmen i hennes skor.
Sen ska jag väll fortsätta att försöka få tag på Tove.
Hon har tydligen svårt att svara när man ringer, Gah!

Lite senare kanske bilder även kommer upp på bloggen.
Siktar på att först få upp dom på fejjan, om jag orkar.
Det var nog allt för detta blogginlägg.
Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0