Valborg

I onsdags blev det att käka med Linda, de va jättetrevligt
och mysigt. Så skönt att kunna slappna och slippa
tänka på massa annat. Du ska veta att jag trivs svinbra
i ditt sällskap.

Kim Baung var o hälsade på i skolan, trevlans!
Vid fyra blev det sång och pianolektion med
honom också, trevligt!
Det börjar dra ihop sig mot den 7 januari..
Är så nervös och blir bara mer och mer medveten
om att du faktiskt inte existerar längre, tack för att
du följer med dit och spelar o ger mig stöd!

Nu sitter iallafall jag här på golvet med Ewe, vi ska väll dra oss
mot något brasa, eller så skiter vi i det helt och drar
till ungdommenshus i Älvsjö, det var tydligen fest där.

Blir att övernatta hos mig sen, kulkul.
Måste ta vara på tiden o umgås med Ewe nu, hon sticker
ju förmodligen till England i höst och pluggar där, suck!

Ne, nu ska jag rapa på lite så vi kommer iväg någon gång!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Johnz

7 Januari?! o_O

2010-04-30 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0