Piano och sånglektion

Japp, jag var på piano lektion med Emelie igår i fors med Kim.
Sjöng lite för honom också. Var jag osäker på mitt låtval
innan så är det ju inget emot vad jag är nu kan jag ju bara säga.
Tyckte de lät för jävligt igår jag.. Funderar på o byta till Tro, med Marie Fredriksson?
Anyway.. Fick mera läxa, Emelie fick veta de grunder jag lärt mig
då hon inte har kunnat vara med.
Emelie fick väll lite tråkigt när jag sjöng så hon fottade, haha kortet
kommer laddas upp, va så säkra på det :)

Efter det drog jag med mig Emelie hem, vi körde lite opera.
Sedan bar de iväg och kolla på katterna samt köpa dom.
Dessvärre är dom kvar på hemmet eftersom de kanske inte
är de bästa att ha dom med i flytten när dom redan nu e skygga.

Väl avklarat med katterna drog Emelie hem, så kom Tove och Carro
till mig. Vi drog sedan vidare till Danni.
Vid tolv drog Carro hem, vi drog väll hem vid två - tre tiden. Soft'



Nu ska jag kolla klart på filmen och sedan.. Typ chilla.
Är inte ett dugg trött, men Tove lyckas alltid somna så fort
hon slår huvudet på den nedrans kudden.
Puss & Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0