Roliga historier till nattens slut.

Haha, satt på fejan och läste några roliga
historier folk hade skrivit på engelska och tänkte
nu leverera några till er där ute.

Första historian:
En läkare säger till en kille: Gå och berätta för din vän att jag har viktiga nyheter.
Killen svarar okej och går iväg för att berätta för sin vän.
 När han slutligen finner sin vän säger han: Din doktor bad min att berätta
några nyheter för dig, jag har både goda och dåliga nyheter.
Killen svarar frågande okej? Vad är de goda nyheterna?
Då säger killen de goda nyheterna är att du har 24 timmar kvar att leva.
Nu blir killen frustrerad och säger, okej !? Vad e då dom dåliga nyheterna?!
Jag har letat efter dig sen igår!

Hahaha!

Blir en gåta nu istället:
 Why did the skeleton cross the road?
To get to the body shop!
Hahahahahah!
 
Tog den på Engelska, för liksom bodyshop? Kroppsaffär? Vi säger ju
body shop på svenska också. Men ah.

Nu en gåta till, tar den på engelska också:
Why don't men get swine flue?
Cause they all already are pigs.
HAHAHAH!

Sista historian för idag, pallar inte översätta den:
A beautiful, voluptuous woman went to a gynecologist. The doctor took one look at her, and all his professionalism went out the window.
He immediately told her to undress. After she had disrobed, the doctor began to stroke her thigh.

Doing so, he asked her, "Do you know what I'm doing?"

"Yes," she replied, "you're checking for any abrasions or dermatological abnormalities."

"That is right," said the doctor.
He then began to fondle her breasts. "Do you know what I'm doing now?"

"Yes," the woman said, "you're checking for any lumps or breast cancer."

"Correct," replied the shady doctor.
Finally, he mounted his patient and started having sexual intercourse with her.

He asked, "Do you know what I'm doing now?"

"Yes," she said. "You're getting herpes, which is why I came here in the first place."

Hahaha!
Shit vilket liv jag måste ha. Nu ska jag iallafall lägga mig och lyssna på lite
musik och försöka sova. En enda låt kan väcka så mycket minnen
Och musik är nog de bästa en människa fått ta del av'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0