så ligger det till nu

Ett tag sen jag skrev nu, det har varit så mycket.
Blir snart att åka till Tove, för att typ ta det lugnt?
Hoppas att vi ger oss ut i de fina vädret o köper glass =)
Sover nog där, skönt att slippa vara ensam, sover så dåligt då.

Jag saknar dig moster.
Jag pratar med dig varenda kväll, i mina tankar.
Ibland även högt också, jag hoppas du hör mig.
Jag älskar dig var du än befinner dig och
nu när du inte längre finns så ska jag leva för dig.
'I hope life is good, wherever you are.
You will be , forever in my heart'


Kommentarer
Postat av: The one and only Alex ;)

aaaaawe finns för dig gumman, fiiiiint skrivet tkr jag!

Älskar dig, alltid<33

2010-04-14 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0