jaoop

Nu sitter jag här igen.
I Jennie Fribergs säng och bloggar.
Hon själv är inne i duschen och rakar benen,
och duschar också såklart :)
Efter det ska hon fixa sig inför Karlsson (en krog) ?
Och sedan ska vi laga mat, vid halv åtta - åtta ska jag dra mig
hemmåt och hon till Karlssons. Om allt blir som jag planerat
blire att städa mitt rum rejäääält! Så jag kan få mitt gymkort.
Sen imorgon blir det att dra till Eskilstuna, hjälpa till och flytta
och sen träffa lite sötisar, typ Tove , Johanna, Alexandra, Emelie, John m.fl?
Sen träna med Tove? Om nu jag lyckas få mitt träningskort innan
jag drar till Eskilstuna imorgon och om de nu funkar i Eskilstuna
trots att de e köpt i Stockholm? Jaja, de återstår bara att se.

Sen blir det väll en pianolektion med Kim i veckan :)
När vet jag inte eftersom han inte kan på tisdag?
Hoppas Emelie Pettersson den sötisen läser för då
kan vi ju faktiskt snacka om när Vi kan också :)

Sen tycker jag subban kan låta mig vara ifred nu?
Lev ditt eget liv!
De var allt för mig, för stunden iallafall :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: din jesus ;)

stumpan! läser din blogg så gott jag finner med:) har du flyttat permanent till sthlm nu eller? Nu är de inte långt till sommarn!!!:D en fika bör vi styra upp snart! kramar

2010-04-05 @ 20:01:27
Postat av: Emelie den söta

Få se, det är måndag idag, tisdag imorgon.. Jag kan typ vilken dag som helst, jag har inte direkt planerat in något förutom på onsdag då jag har ridlektion kl. 9.00. Tiiidigt :S Och på torsdag då jag måste åka till stallet på förmiddagen eftersom ridhuset är stängt mellan 13-21, fast jag kan förstås rida i paddocken. Haha, hur som helst, jag kan typ vilken dag som helst ;)

<33

2010-04-05 @ 22:39:05
URL: http://emeliepetersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0