Jag vill bara spy på dig jävla kärring!

Jag hoppas att du läser detta, vilket jag är 99.9% säker på att du gör
eftersom jag verkar vara din största idol. Du har verkligen inget liv.
Och ärligt talat så är jag så jävla trött på dig Susanne Höglund!
Jag är så trött på dig att jag har lust att spy på dig!!
Vart vill du komma med all bullshit du skriver till MINA kompisar
och deras FÖRÄLDRAR!? Var vill du komma med all detta!?
Du sitter och stammläser min blogg, mina kompisar bloggar och
kollar KONSTANT min facebook. Du letar efter MINSTA lilla misstag,
så du kan berätta det för mina föräldrar så jag (om du har tur) får
någon bestraffning. Och om du inte hittar något smaskigt så vänder
du saker emot mig istället! Känner du möjligvis igen
"Bakis e de bästa som finns (Y) eller inte, haha drick vatten :)" ?
Du kanske även INSE och erkänna att dedär var inget som JAG skrev
på min status, nej så var det inte men du fick min mamma att tro det och
bli väldigt misstänksam, men du ska veta ATT JAG SKREV DET PÅ ETT INLÄGG
SOM KIM BAUNG HADE LAGT UPP PÅ SIN FACEBOOK!!


Så kan du bara dra åt skogen, låta mig och min familj vara i fucking fred!?
Det var ETT ÅR sen ni gjorde slut, Seriöst Sussie ETT ÅR SEN! LÄMNA OSS IFRED!!
Skaffa dig ett liv, som du kan leva och sluta snoka runt efter minsta lilla misstag jag gör.
För jag är bara en människa, jag gör misstag och de gör alla andra också, ÄVEN DU!
Fast ja, du tror ju att du är världsbäst, men det finns ingen som är perfekt!
Fattar du?! Du är ett sånt jävla kontrollfreak! Du behöver inte vara mamma & pappas hök!
Mina föräldrar klarar detta själva! Tro mig, dom hittar också misstag som jag gör / har gjort
och låt DOM sköta de själva!
Tack för mig, och Sussie skaffa dig ett liv och skit i mitt, min familjs och mina kompisars!


Kommentarer
Postat av: rickard

gillar skarpt ;)

2010-04-04 @ 18:33:41
Postat av: Jennie

Bra skrivet. Hon ska fan inte förstöra ditt liv. Hon har redan lyckas förstöra sitt eget liv!

2010-04-04 @ 21:04:19
URL: http://hickan.devote.se
Postat av: toviis

jag gillar fett mkt!

2010-04-05 @ 13:26:26
URL: http://toveebech.blogg.se/
Postat av: Johnz

Såg det här nu!

Men, Veronica, skitbra skrivet. Fan tid för henne att skaffa sig ett liv och sluta förstöra ditt.

<3

2010-04-06 @ 14:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0