igår, idag, imorgon

Det kom fram en skitsnygg vakt och pratade med mig igår.
Visserligen sa han att jag såg vissen ut, men efter att ha dragit
till om att jag bara var trött så pratade vi om fotboll (?)
Han spelade tydligen mittmitt och sken upp när jag sa att jag
spelade vänstermitt haha.

Har en sån förjävlig huvudvärk så det blev att stanna hemma ifrån
skolan idag, men ska dit till fem - då har jag utveckligssamtal..
Jag ska få veta hur det gick för mig på Mattenationella, men jag
är inte så himla säker på att jag vill veta det..

Imorgon bär det av till skolan hur jag än mår, sedan blir det middag
och kanske bio med Linda, den knäppisen :)
Ska bli kul och träffa henne iallafall, tösen bor ju i Stockholm nu mera! =)

Ni får har det så bra, så ska jag försöka piggna till lite
och se om jag orkar ut i de fina vädret.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0