Du ska veta att alla tankar går till dig ikväll.

Och alla tankar går till dig denna lördagskväll.
De är så ofattbart att jag nog inte har insett att de faktiskt är sant..
Det är så otroligt tomt, och jag önskar så innerligt att du ska visa
mig att du finns bland oss , ett tecken, bara ett litet.
Jag hoppas att du har det bra där uppe, jag älskar dig och
kommer alltid att göra - var du än befinner dig.
Du finns i våra hjärtan. Du ska veta att jag har lärt mig så otroligt
mycket av dina kloka ord.
 Alla minnen, landet och allt annat. Du har lyst upp våran vardag.
Och jag är så stolt över hur du har kämpat under denna tid allt har
varit så jobbigt, du är en otroligt stark och klok människa.
<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

<33

2010-04-11 @ 12:32:47
URL: http://emeliepetersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0