Vet inte var jag ska börja, ett inlägg motsvarande typ två veckor..

Jaha ni.. Nu har jag ju inte skrivit på typ två veckor, anledningen är att jag inte har några bilder och det är då inge roligt att skriva.. Sen har jag bara skjutut upp allt för att jag inte orkat..

Jag börjar väll med:
Sommarens sista suck
Det var ju då på en fredag, det var jag, johanna och alexandra som skulle ner på stan. Eller först hade vi bestämt att vi skulle på lokalfest i Stora sundby..
Men efter att vi hade fått höra av några kompisar att snuten skulle dit och haffa alla under 18 så sket vi i det och stannade i stan hos mig ist.
Så vi fixade vodka och energi dricka, sen gick vi hem till mig och gjorde oss i ordning och förfestade.

Sen vid elva drog vi ner på stan för att få någolunda bra plats till DBA. Tro mig, jag kände att jag var på helt fel plats! Jag och alla emosar.. Hmmm. Kändes väldigt fel iaf.. Vi stod iaf typ längst fram , nästan (a) Alla skrek som fan och där står jag och johanna. As packade typ, sen alexandra som hade bara druckit en tredjedel av allt vi drack.. Hon var tydligen fullare än oss, iaf så spelade hon fullare.
 Menfolket runt oss var ju också fulla så dom hoppade omkring och dansade och hoppade på oss så både jag och Alexandra hamnade på marken flera gånger! Jag kom dessutom inte upp.. Så höll fan på och bli ihjäl trampad, folk hoppade på mig när jag låg där på marken. Och mina GRÅA skor jag köpte den dagen var BRUNA när jag kom hem för att alla hade trampat ner dom.

Jag hade tydligen gett några folk bitch slampar av ren ilska enligt johanna. Sen var jag påväg att gå därifrån för jag fick en sån jävla sällskräck.. Men då skulle jag aldrig ha hittat Johanna och Alexandra igen och dom skulle sova hos mig. Visst vi hade mobiler alla tre men det gick inte att ringa - inte till någon det tutade bara upptaget som om personen man försökte ringa pratade med någon annan. De va så för alla.. Men det var väll för att så många samtidigt försökte ringa.. Skit samma,

sen träffade vi iaf några fotbolls killar - SNYGGA (a) Så va vi med dom och gick runt sen träffade vi på Carro och Tove också.

Haha, killarna va bara i Eskilstuna för att spela cup :( Och dom fick inte ens vara ute, haha! Eller dom skulle vara hemma typ 12 senast och dom var på stan med oss till typ 4a x)
Så när grabbarna hade gått så träffade vi någon dvärg vi började prata med.. Sen så köpte vi glass för att alexandra skulle nyktra till innan vi gick hem till mig, så sen vid fem började vi knalla hem till mig :P När vi väl kom hem satte jag på Ice Age och dom andra somnade på en gång. HAHA. Orkade inte skriva allt i detalj, men dedär va nästan de mesta :) Lyckad kväll.

Dagen efter
Jaha, man vaknade bakis till väckar klockan då, som ringde vid nio. För alexandra skulle ta elva busssen hem för hon skulle träffa Johne.. Så jag och Johanna käka frulle, chillade lite. Tills Danne ringde (han från gårdagen) Och ville att vi skulle komma och kolla på deras matcher. Så vi drog på oss kläder , fixade oss och drog till Ekängen. Där vi var vid ett, men deras match började inte förens typ 2. Så vi kollade på den tills dom allra sista menuterna, då va vi tvungen att åka igen, för min moppe e CP i huvudet så det tar ett tag, och tio över tre gick johannas buss - den fick vi Stressa till.. 
Sen fick jag stressa hem, för jag och pappa skulle sätta oss på mc:n och dra till Stockholm.
 På mc:n ner dit höll jag på och somna. Där på motorvägen satt jag och sov och vaknade till av att vi körde i typ 130 och jag höll på att trilla av mc:n. Haha.. Väl nere så mötte jag upp Lise, Marina och Philippa. Så jag och pappa sa hejdå och han åkte hem och jag gick med dom. Vi skulle ju ha tjejkväll. Så vi gick och handlade, eller ja.. Ska jag säga jag och Lise, för mitt i affären får Philippa reda på att hennes kille är jätte nära så när vi har handlat och kommer ut, så märker vi att vi hade köpt 4 kyckling filéer för 100 kronor! Så när vi ska lämna tillbaka dom så var Philippa bara "tvungen" att springa till William, som hon träffar flera gånger i veckan och Marina var bara "tvungen" att följa med.. Så jag och Lise fick fixa allt själva.......... Fittig stil enligt mig. 

Väl hemma hos Lise lagade vi mat, sen tog vi fram godiset och chipsen och satte oss o kollade på en skräckfilm vi hyrde - låt den rätta komma in. Jag var väldigt trött och svimmade av någon gång i mitten av filmen och vaknar sedan till doften av browniesar. Haha :) 

Söndagen:

Vaknade vid 11 tror jag, då käkade vi frulle och klädde på oss. Lise va tvungen att dra vid halv ett så vi var kvar och fixade oss till 1 - kvar över 1, själva med hennes mamma. Haha.. Sen drog vi till Vasaparken, där vi flummade sönder - spelade in videor. Sen drog vi till Io eller nått sånt, där först michelle kom och sen gick vi in och hälsade på Wille som satt där och "gibbade" haha LOL! Efter det gick vi och käkade kebab - mmh!

 

Sen har det bara varit skola på vardagen.. Allt är helt fucked up! Jag som ville vara neutral mellan jossan, och Carro o Tove. Men Carra och Tove är på en sida och Jossan på en. Jag försökte att vara vän med alla tre. Men är jag med jossan så känner dom andra två sig dissade och blir sura och är jag med Carro och Tove då lackar jossan fitta.
 såJossan började dryga och säga massa skit till mig utan anledning. Då blir jag ju på Carro och Toves sida för dom inte gjort mig något.
Då början jossan skicka kompisar på mig från sundsvall. Dom kallar mig tjockis och fläskberg och allt vad det är. Jossan hade tydligen skickat en bild till dom också som hennes moster (hon som har bilden) hotar med att lägga ut.. Sen har jag fått ett antall hot sms.. Och Carro och Tove har fått trakasserier på bilddagboken.. Precis som jag med har fått.

Så vi har varit och polis anmält allt. Och detta mår jag piss av, det tar all energi och jag undrar bara varför jag ska bli inblandad i allt detta skit, vill dom andra tre bråka så tycker jag det är väldigt synd men jag kan inte göra så mycket, men att klämma åt mig i mitten och tvinga mig att välja sida - det tycker jag är jävligt dåligt.. Hatar att vara hos polisen och jag hatar allt som har med socialen att göra.. Och nu sitter jag mitt i skiten. Fyfan, får se hur skolan går nu, all min energi går åt till så mycket annat skit, som bråk och grejer. Vilken jag inte vill..

 

Fredags:

aa, idag vart det röjj! Vi drog först till skiftinge, där vi skulle på fest. Fast det blev inte mycket till fest. Vi tog det som förkrök.
Men vi kom iaf dit, dom hade alkoholen så vi började dricka, någon läsk och alkohol då. Så jag Carro, Tove och Johanna drack liksom lugnt. Vi drack väll mycket mer än Aleaxdra men hon dricker bara för att bli full. Så hon drack först ett glas, sen ett till. Sen tog läsken vi blandade ut med slut, vi var liksom 10 pers på 3 vodkor och 4 läsk.. Så jag, Carro, Hamodo och en annan snubbe åkte till ica maxi för att köpa mer läsk.

Sen drog vi vidare till Nyfors för att fixa med vodka. När vi sedan kom tillbaka med fyra läsk och två vodkor till så hade alexandra groggat två små plasmuggar med LITE vodka i botten. Och eftersom hon aldrig reste på sig så kände hon inte av alkoholen, Så när vi kom med mera så drack hon två glas till.. och vi andra typ dubbelt så mycket, men iaf.. Sen gick vi ut på balkongen för att ja röka. Då kom hon ut och vinglade..
 Så vi sa åt alla att ingen ger henne mer alkohol, så när Carro hällde upp till henne när vi kom in så fick hon bara läsk, utan att hon visste om det.

Men sen gick det bara utför.. Alexandra började bli svimfärdig och vi blev jätte oroliga jag och johanna.
 Fulla som vi var så gjorde vi så gott vi kunde, hämtade vatten till henne och hjälpte henne till toan och så.. Men jag tror itne Alexandra tål alkohol för sen började hon liksom typ nästan ramla av toan.. Jag vet inte vad jag ska säga så ni förstår. Men vi fick komma in där och hålla koll på henne.

Sen gick vi ut på balkongen och då började hon mumla något om spy. Så vi drog in henne på toan, då svimmade hon av, eller ja däckade. Så vi drog upp henne och då började hon spy, rakt på golvet.. SEn däckade hon igen och vi fick inte liv i henne, trots att vi bitch slapade henne hur många gånger som hälst, och AS hårt. Hade vi gjort så på henne i nyktert tillstånd hade vi fått en rejäl smäll tillbaka av henne men nu reagerade hon inte enns på det.
 Så vi fortsatte och fortsatte och till slut fick vi ett mumlande om typ "slut......." Så då visste vi att hon inte var död iaf..
 Så vi hade inget val, vi fick ta av henne och lägga henne i ett iskallt bad.. Vi visste inte vad vi skulle göra och mellan varven stod jag och johanna och grät av oro och förtvivlan.. Eftersom vi typ inte var helt på de nyktra så tappade vi hennes huvud en gång eller ja så det åkte ner under vattnet , så vi var tvugna att hjälpas åt att ta upp det, sen dunkade hon det i kanten på badkaret, eller huvudet bara föll dit eller vad man ska säga..

Sen när vi skulle ha upp henne fick vi ett ännu större problem, för hon var tung och hal, så vi fick inget bra grepp om henne. Väl uppe med henne så fick hon en handuk och så la vi henne på sängen. Problemet var ju att hennes mamma ringde oss stup i kvarten så jag var sist tvungen att svara och ljuga ihop någon för att Alexandra inte skulle få problem. Men hennes mamma hörde att jag typ ljög så hon blev skit otrevlig och vi blev rejält osams. Så jag klickade henne i örat och sen stängde johanna av alexandras mobil.
 Efter sådär fem minuter ringer min pappa för andra gången och frågar var jag är, och då förstod jag att maud hade snackat med min pappa, så fick ljuga för andra gången för han - kändes inte bra.. Sen tar det inte mer än typ tio minuter till och då ringer min mamma också. Fan, då hade sussie ringt min mamma och bah "jag tycker att du ska ta reda på din dotter, hon är ute och ränner" Det är fan inte mammas ansvar jag är ju förfan hos pappa. USCH!

Aja, efter att alexandra hade fått sovit ett tag så ringde vi till maud och berätta allt, hur det var från början till slut. Och då var hon redan i stan för att hämta alexandra. Så vi skulle få skjuts och att vi skulle ses vid mig, så vi klädde på alexandra, jag ringde min pappa och erkände allt. 

 Så jag och Johanna gör ett tappert försök att få Alexandra att nyktra till lite grann för att hon skulle få så lite skit som möjligt när hon kom hem.. Vi tog ut henne på gräs mattan och gick, jag bet ihop och gick med alexandra hängades på mig och min fot bara värkte som fan, trodde ärligt att jag hade brutit den där ett tag.. Sen i mellan varven gav vi henne vatten.
 Vi höll på så i typ en kvart, sen var vi tvugna att rusa till bilen, han som skjutsade oss fick lägga alexandra över axeln och bar in henne i bilen. Sen skulle vi helt plötsligt släppa Aleandra vid kloster kyrka. Så han släppte oss där och åkte iväg sålänge. vi satte Alexandra som hade blivit lite bättre tack vare oss på en sandlåda och så satte johanna på hennes favorit låt så hon skulle dunka lite granna till den.

Sen kom hennes mamma, så vi hjälpe alexandra in i bilen och jag fick världens mördar blickar av hennes morsa maud...
Pappa ringde mig precis efter dom hade åkt och undrade var vi va, jag bah "stan snart" han ba okej "då går jag och möter er"
 Pappa kom och vi snackade om vad som hade hänt, men jag menar han kan ju inte bli sur, som om han aldrig har varit tonåring.. Men han var väll inte sur direkt, mest besviken skulle jag tro.
När vi kom hem käkade jag och johanna nudlar sen dumpade vi oss direkt i sängen och somnade typ direkt. 

Igår:  

Min fot var jätte svullen så jag var tvungen att ringa min tränare och berätts som det var , att jag inte kunde spela för jag hade gjort illa min fot rejält. Han tyckte det var tråkigt men det fanns inget att göra. Men det var lite skönt att slippa också, var så jävla bakis.... Dröm de iaf om solis. Eller jag var i skogen, sen fanns det en korg med löv. Sen hoppade man in i den och då hissades det upp som någon hiss och sen kom det en gubbe som man fick önska sig en önskning till.
 Jag önskade mig att jag skulle få vara på solgården varje period och bara få åka hem emellan perioderna, haha och sen ville jag bli ledare. Sen fick jag precis hinna få min önskan och komma till solgården då ringde min väckarklocka på min mobil - dags att gå upp.

Vi tog mc:n och drog till min faster för att hjälpa henne vid typ två. När vi kom dit vid tre så var min kusin också där, asså han e så snygg. Sen åkte han och kom tillbaka lite senare - med sin tjej mickis. Hon gick tydligen bygg linjen så vi hjälpte till lite, hon fixade badrumsskåpet , och min kusin alex fixade dedär med elektronik , typ fixa eluttagen. Innan han kom så vare bara sladdar som stack ut ur ett hål. Jag fick uppdraget att skruva ihop hennes bänk som hon skulle ha - världens jävla konstiga beskrivning. Plus att hon skulle ha dubbla bänkar som hon dessutom skulle sätta ihop.

Efter det käkade vi pizza. Sen fortsatte vi alla med det vi höll på med, fast mickis va klar så hon hjälpte mig. Vid halv sju drog dom. Dom skulle på fest så dom skulle hem oich fixa sig och Alex hade tvätt tid - En mycket flitig kusin jag har :) 
jag och pappa stannade där till hav åtta, då skulle faster åka och jobba. Så vi drog hem, i strängnäs stannade vi och köpte pop corn och godis :) Väl hemma vid typ nio så kom johanna med sin moppe ute ifrån stora sundby och hem till mig :) Men den e ju trimmad till 100 så hon kom till mig på tjugo minuter. Med min moppe - som e otrimmad tar det typ 40 minuter - en timma.. :P
Vi tog det lugnt, kollade på film och käkade pop corn - med pappsen min :) 

idag:  

Idag åkte jag och johanna till Skiftingen för att leta efter alexandras mobil.. Den fanns inte där, så någon måste ha snott den.. Fan, all skit ligger bara på mig och johanna känns det som. Alexandra behandlas som en jävla två åring! Jag har ansvar över mig och Johanna över sig, men vi har fan inte ansvar över alla andra också!!

Skitsamma.. Linda ska väll ringa kanske, när hon har flyttat alla grejer klart.
Jag har nu suttit och bloggat sen klockan sju idag och klockan är nu snart tio.. Så nu ska jag nog stänga av denna maskin och sätta på tvn istt (A) Det är väll dax att varva ner nu, ska ju faktiskt upp tidigt imorn - skoldag. En ny tidig morgon. Bussen går ju liksom typ sju ut till skolan.... Eller ja, tjugo över sju om jag ska vara mer exakt..


Godnatt! (k)  / Fredrikssson'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0