Fyfan vilket sabotage människor kan göra.

Jaha, skolan idag - ett rent helvette. Dessa bråken bara fortsätter och fortsätter. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan ingen bara skjuta mig? Livet där uppe verkar så himla mycke bättre.. 
 Väntar bara på att bli kallad till polisen för att berätta mer detaljerat om anmälan jag Carro och Tove gjorde.
Men jag förstår inte riktigt varför jag alltid ska bli inblandad i all skit, varför jag itne bara kan få vara neutral och inte behövt stått på någons sida! Men det gick tydligen inte och då var hon tvungen att kränka mig för att få mig att välja sida.. Tänk att man är 15 och inte klarar av att jag är kompis med dom som hon va ovänn med.. Hur mycket mer töntigt får det bli ?! :S
Ja, jag vet inte vad jag mer ska säga än att detta får mig att må dåligt, men det verkar inte finnas något slut på denna mardröm, jag har till och med försökt nypit mig i armen för att se om detta verklighet - och det verkar det tyvärr vara. Det hade varit så mycket enklare om det bara va en dröm.. Och hur omoget är det inte och sitta och lägga upp de fulaste bilderna jossan hade på mig i bikini, där jag ser mest tjocksast ut på bilddagboken. Eller att hota med att sparka in mina revben och bryta mitt näsben? Ja när hon e klar med mig så kommer jag tydligen aldrig mer kunna gå, om jag ens lever efter. Omoget - javisst!
Nej usch va arg jag blir när jag tänker på detta, nu ska jag duscha och sen försöka sova. Hur det nu ska gå..

Jag är iaf graderad till level tio snart på farmville, haha! Suckers!

Nu får ni en bild på mig, sen drar jag:


Det fick bli denna bild. Godnatt (K) / Veronica Fredriksson'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0