Tisdags

Jaha, igår byggde vi broar på No:n av spagetthi, det glömde jag att säga, men iaf. När vi sedan ska bära in bron till vårat klassrum så blev det mass atjaft, för att Tove beodrar mig att ta de. Då tyckte jag hon kunde ta den för hon städa bara lite.. :P Men skitsamma , för att komma till saken. Det slutade med att hon tog den själv, då böjde hon plattan och hela bron krashade! xD HAHAHAHAHAHAH¨
Så idag på No:n fick våran timme gå åt till att laga bron, för vi skulle testa alla broar sen och ta kort på dom.
 När vi kom in till våran Rosa bro, så hade plattorna vi hade skapat av spagetthi böjda pga av färgen, så smarta Tove skulle böja tillbaka dom, hur man nu kan tro att det ska funka.. Blondiner asså. Såklart så gick plattan av på mitten, sen komme johanna och gör likadant med en annan platta! Hahahahahahah tröga brudar, så vi gick limma det också.
 Sen skulle vi rulla över en biljardkula över bron, HAHAAH!! Våran bro klarade inte ens en biljardkula!! HAHAHA, medans typ Martins eller någons bro typ klarade en laptop, sen massa ordbäcker, tror det va fem eller sex stycken, sen saxar och skit, HAHAH sopig bro vi gjorde asså. Men vi filmade allt för vi kände på oss hur våran bro skulle klara biljardkulan. Så filmen kommer upp på bloggen såfort Johanna lyckas få ut den på facebook. HAHA fyfan va kul!

Vid 2 hade vi matte, när jag sedan skulle gå ut och sätta mig såg jag att jossan satt vid datan o skrev, hon hade väll tagit elva bussen ut, nödvändigt..
Så hon började tjafsa och skit, så jag blev irriterad och sen bad hon mig att dra åt helvette. Men som om jag gör saker på hennes kommandon?! Så hon stängde av datan och flög på mig, så vi började slåss.
 Sen kom Monica och "ställde sig imellan" Shure.. Typ en arm emellan, det hjälpte inte direkt. Sen slutade det iaf med att hon knäa mig i magen och sen fick jag en rak spark i magen - med skor.. SEn sprang hon iväg och tog två bussen. De fega äcklet!!!

Så sen fick Rickard ta emot en skogstokig Veronica med ett farligt ordläxikon i handen. Jag hade ju inte tvekat att slänga det efter henne, om jag nu hade haft det i handen då. Fyfan, jag slängde saker omkring mig och bröt sönder saker.. Tårarna bara sprutade för att jag var så arg! fyfan.. Sen gick jag hem, med magvärk. Skitsamma. Jossan är iaf avstängd från skolan nu, och av pappa får jag inget stöd alls i denna konflikt.. Men ändå ska Cp gerda kontakta min pappa.... Mamma är tydligen också inblandad i detta...

Men nu ska jag gå och sova, filmen på brakandet av bron kommer väll in på bloggen imorgon om jag lyckas få johanna att lägga in den någon gång.... PUSS OCH GODNATT (K)  <3

------------------------------

Tanken av dig får mig att le'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0