Kul liv jag har, eller inte

Nu sitter jag i skolan, sista lektionen på schemat är Franska. Min lärare är inte här.. Franska utan lärare - väldigt roligt.. Jag känner att denna lektion inte kommer bli så särskilt seriös. 
 Har varit en lugn dag idag, men det är väl för att störningsmomentet är "sjuk" idag. Skönt enligt mig.

Sen efter skolan blir det väl att dra till stan med Carro, Tove och Anna. Ska bli kul flickor :) Haha, roligast när vi ska till Lid'l och lura han, HAHA! Fyfan.

Jag fick ryck och skriva dikter, hittade några på playahead, så nu är ni så lyckligt lottade att ni ska få höra två stycken av dom:

Tillsammans är vi starkare än bamse, större än lilleskutt och smartare än skalman!

Eller den här:

It`s a heartache, Nothing but a heartache.
Hits you when it`s too late,                         
Hits you when you`re down.
It`s a fool game, Nothing but a fool game.
Standing int the cold rain,Feeling like a clown.


Nehjmen, nu skajag jobba lite franska, så jag iaf får någoting gjort. Blir nog ett kvälls inlägg också, men så länge får ni nöja er med detta. Hejdå (K)


Vattenprojekt 2008.

-------------------------------------------------------------------------------
jag gråter osynliga tårar,låsas att jag ler, men ensam i skuggorna viskar jag: jag orkar inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0