Fredagen

Hej igen, nu är det så att jag tar en dag i taget. Jag menar alltså att jag skriver ett inlägg med vad som hände i fredags, ett inlägg med vad som hände i lördags och ett inlägg för idag ist för ett tripelt inlägg som täcker alla tre dagarna, för dom blir så långa.. Så då börjar jag väll då.

Idag slutde vi tidigt då, vi sprang till Slottets stand och tillbaka på idrotten, det är... några kilometer. Klockan var väll kvart i ett när vi var tillbaka, och min buss går inte förens 2, så jag följde med Hanna och Lina hem :) Och kollade lite på tv och kollade min facebook och så. För Carro och Tove åkte ju hem med tolv bussen..

Sen tog både jag, Hanna och Lina 2 bussen för tvillingarna skulle in till stan och träna och hitta något att ha på sig på kvällen, så jag gick på stan med dom till fem, då tog dom bussen till sin träning och jag åkte hem.
 Väl hemma städade jag mitt rum, käkade och packade. När pappa sen kom hem vid halv sex så drog jag till Carro där också Tove va.
 Vi gjode oss i ordning till åtta då vi tog bussen till skiftingen där vi skulle på krök, väl där ändrar sig Carro och jag o Tove fattar nada, hon vägrar gå och sen kommer bussen precis när han som skulle hämta oss kom så sprang vi på bussen. Dålig stil enligt mig, jag blev inte glad då..
Men det blev att åka tillbaka till kloster, där Carro bor. Väl av bussen så står det ett helt killgäng, när vi har gått förbi dom och kommit en liten bit förbi som så börjar dom vissla, vi bah men moget? Några minuter senare började dom ropa på oss, vi bah kollade bakåt då var dom efter oss så vi ökade farten o gick snabbare då gjorde dom det också.
Så Carro fick världens fnatt och började springa, sega reflekser som jag o Tove har så förstod vi inte varför förens vi kollade bak och då fick vi också en jävla fart.
För när vi kollade bakom oss så sprang dom efter oss och skrek på oss "ey tjejer stanna! Förfan stanna dååå!!"
 Dom jagagde oss ända till Carros gård, då kuta vi upp i trappen.
Herregud! Jag tror aldrig att jag har varit så rädd!

Väl hemma hos Carro så berättade vi allt för maud. Hon blev rädd och ville inte att vi skulle gå igen, så vi väntade ett tag.
Så kom vi på att det var idol fortfarande ett litet tag, så Carro tog våran vodka och läsk och chips så drog vi ner till Connies lägenhet som ligger två våningar under Carros lägenhet. Där kollade vi på idol och för festade.

När idol väl va slut så ringde vi fompen och frågade när vi kunde börja komma till han.
Hans fest började typ halv 10 så vi drog efter vi hade ringt han. När vi kom så skulle Carro röka innan vi drog in, så jag och tove satte oss på hans trapp. Då kommer Rikard ut! Pappas förra flickvän (sussie) barn (Christoffer) s bästa vän, jag bah oh my god! Hoppas han inte känner igen mig, men det gjorde han såklart.. Haha. Vi hade ju druckig upp allt hos Carro så vi hade inget och dricka men vi fick massa dricka av andra, så det ordnade sig
 Roligast var ju Tom - han va så full att han satt och lekte med isbitar, och han var liksom 92:a haha.. 

Vid tolv drog vi vidare, precis innan dom skulle börja städa så drog vi :P  Nu skulle vi tydligen till Niklas han hade också fest. Så vi drog dit, as packade haha. På vägen gick vi och sjöng på massa låtar, som tre stycken jävla fylllon. Haha.. När vi kom dit var det en as liten lägenhet med massa folk :P

Märta va där också, hon som alltid frågar hur jag känner henne varenda gång vi träffas. Och mitt svar blir alltid " Genom Tessi och Erica" Hon bah "jaha juste! :P"

Sen blev det massa bråk och grejer, vet itne varför, så vi drog. Med Carro näst intill gråtandes, stackaren.

När vi kom hem till Carro vid tre så låg hennes mamma och sov, så vi käkade och gick och la oss. Jag fick den "stora turen" att få sova i fotänden, på bredden fick jag ligga ihop knölad till en liten boll och både ta emot sparkar i magen, huvudet och ryggen, fick även massa fötter i ansiktet. Så mycket sömn för mig - det blev de inte...

Men nu orkar jag inte berätta mera, nu får ni bilder ist :P Fast det är inga bilder från när vi var hos Niklas. Det är bara från Fompens fest:


Carro på bussen till Skiftinge



Glada Veronica påväg tillbaka från Skiftinge



Väl hemma hos Carro drog vi ner till Connies lägenhet och hade förkrök.



Det blev vodka med Apelsin juice, vi hade också päroncider.



Tove och Carro <3



Carro, påväg och lämna grejerna och dra mot festen, lagom onyktra. haha



haha, inte var vi nyktra någonstans



PUSSS



PUSS, jag och Carro <3  Påväg mot Fompen



jag och Tove <3



Tove, väl hos Fompen <3



Tove Maria Bech <3



Caroline Alma Karlsson <3



Hos Fompen



Trötter? haha



Haha, fullisen eller vaad



Tom, Carro och jag.
Haha, herregud. Tom sitter och leker med sin isbitsfamilj om ni kollar riktigt noga! hahahahah



Fompens köök.



Fompen



Fhilip & Jag



Tove, Carro och någon kille :P Precis innan vi drog från Fompens fest och vidare.

Jaha, nu vare slut på bilder
, hoppas ni har tittat med nöje. Puss! / Veronica Fredriksson'

------------------------------------------------
Its when you're heart beats of hapiness, you actually live'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0