Härliga och underbara Stockholm stad

Har då vart hos mamsen och lillebror denna helg. Det var väldigt trevligt. Jag trivs ju bäst i stockholm så.
Freddy kom och mötte mig vid tbanan i fredags med sin tjejkompis när jag kom ifrån Eskilstuna.
 Jo visst, bara dom två..? Nej, det jag inte såg va att dom var fyra stycken. Freddy hade nämligen sina två husdjur med sig.

När jag kom sa han att han frös så mycket, så jag trodde han hade feber o va sjuk.. Nej, när jag skulle krama honom så ser jag hur två stycken små huvuden sticker upp ur hans halsduk, jag får panik! Då har den lilla ungen fått två råttor! Usch, trodde jag skulle få skabb. Jag rörde inte freddy på två timmar och defenitivt inte hans råttor heller, sen kom freddy och la en på mig, usch vilken äcklig känsla. Men jag vande mig och inte långt där efter så började jag bara gilla dom mer och mer. 

 Vid åtta kom Ewe, så gick ända till Frunken i mörkret och mötte henne. Usch va läskigt.. När hon kom så tittade freddy fram med en av sina råttor på armen. Hon må ha vart blind för jag utbrast "kolla på freddys arm" Hon bah aha fin. Sen sa mamma " ewe kolla på freddys arm" och Ewe svarar "mm" då säger mamma "men Ewe ser du där på Freddys arm" Jag bah "mamma, Ewe ser hon är väll inte blind heller?!" mamma försöker än en gång "Ewe, kolla på Freddys arm!" Ewe kollar och får en chock och trycker sig mot dörren. Haha, ungefär samma reaktion som jag visade. Haha, de va askul o se! x)

Ewe sov iaf hos mig och på lördagen åkte hon hem. När hon precis hade dragit så tog det inte lång tid innan moster och Björn kom och knackade på, med Evert hack i hälarna. Trevligt att träffa dom.
Moster betyder så mycket för mig, hon finns alltid där och det har hon alltid gjort. Tack moster - jag älskar dig.

Senare på dagen kom Ewe tillbaka, eller ja.. Typ vid fyra asså. Så vi lekte lite sen vid sju åkte hon hem - hon skulle upp tidigt på söndag och dra till Trosa för att fixa sitt hår som tar 100 timmar. Eller ja.. Det tar iaf tio timmar. Det skulle jag aldrig ha tålamod att sitta still så länge :P Menmen tur att vi är olika.

Och idag vid fyra tog jag tbanan till centralen. För att sedan ta tåget tillbaka vid sex till äckeltuna. Usch, jag trivs verkligen inte här.. Men jag har snackat med mamma och funderat lite, så blir troligtvis gymnasium i Stockholm och även en flytt till mamma då. Men inget är bestämt än.

Bilder på Freddys små råttor får ni någon annan dag, typ imorgon. Jag har ingen ork till att fixa in alla bilder på dom på bloggen idag, för min data e CP. As seg och fuckar upp sig lite då och då.

Puss, vi hörs imorgon ingen (K) Veronica Fredriksson'



--------------------------------------------------------------
Jag vill inte vara kvar, när ni tagit allt jag har'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0