Västertorpsskolan

Jaha, kom till Stockholm runt ett idag då. Nathalie kunde inte ses för hon hade tydligen bestämt med någon annan tjej... Så köpte lite grejer på åhléns. Ett par örhängen bland annat.

Sen när jag var i min hemort igen så mötte Freddy mig vid tbanan och så gick vi till hans skola. Där även jag gick ifrån sexårs till femman. Bytte i sexan. Så hälsade jag på lärarna som jag hade när jag va liten. Dom som fortfarande är kvar.
 Nadja och Else var nog dom två jag hade sett fram emot mest att träffa. Det var jätte kul o se dom igen! Båda två sig lika. Nadja var min idrottslärare och Else var min mentor, Engelska och SO lärare.
 Nadja har nu Freddy i idrott och Else tror jag inte att han har så mycket. 

Såg även Catarina, mitt hatobjekt. Hon kom inte ens fram och hälsade hon kollade bara snett på mig - vilken mogen vuxen om jag får säga det själv. Mamma tycker inte heller om henne. Och att hon har blivit biträdande rektor, det är ingenting jag förstår mig på..!? Vart på vägen tappade Västertorpsskolan allt sitt vett??

Aja, nu ska jag gå och vara lite social med brodern och mammsen. Men vi hörs! Hoppas alla får ett toppen höstlov! PS. Jag visste inte att man kunde sakna en person så mycket! Jag älskar dig Johanna Lundin!

MVH Veronica Fredriksson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag förstår vad du menar!

Och kan glädja dig med att hon faktiskt ska sluta nu:) Inte en dag för tidigt!

2011-03-09 @ 14:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0