träningen e tillbaka - mitt liv är räddat! :)

Ungdomsmottagningen igår då, inge kul. Ville inte höra de beskeden jag fick, menmen.. Fick iaf åka ifrån skolan med tolvbussen (Y)

Idag vare fotbollsträning igen då, kändes såå skönt efter ett uppehåll på tre veckor - som höll på att driva mig till vansinne! Iallfall - träningen idag var super kul, vi tränade från kvart över fem till tio i sju. Egentligen skulle vi hållit på längre, men sörmlandslaget hade hyrt planen, men dom var snälla och använde bara halva planen i en halvtimme så vi kunde få träna.
I slutet körde vi match, askul :) :) Jag gjorde massa mål, tror det blev tio eller nått? Kul var det iallafall. Gugge lyckades skjuta ett skott i ansiktet på mig, det skulle bara bli "en hård / lång lobb" haha.

Nu ska jag gå och sova! Är svimmfärdig.. Puss, kram och godnatt alla läsare! :) (K)
Tänker på dig hela tiden, jag vill inte att det ska hända.. Jag älskar dig moster <3 
-------------------------------------------------------
Lev livet, du som fortfarande har det kvar'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0