Stockholm <3

okej, då bär det av till Stockholm om lite emr än en halvtimme då! :) Blir kvar till fredag, så vill ni ses så är det bara att höra av sig. Jag tror alla som jag känner har mitt nummer? :) Annars fråga på fejan eller msn.
 Men nu ska jag packa det sista och sen måste jag gå mot stationen, lösa ut min biljett och sedan sätta mig på tåget. Ska bli så skönt att komma ifrån allt ett tag.
När jag är framme blir det att handla lite och träffa Nathalie, gud vad jag har saknat dig! <3

Men ha det så bra, blir nog inte så mycket bloggande i veckan, så vi hörs i helgen igen. PUSS

------------------------------------------------------------------
Vad händer med mitt liv... Är det såhär jag ska leva'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0