Lördag varje vecka :)

hej allihoppa. Det va ett tag sen!

Nu är det så att jag kommer skriva dagarna baklänges, jag kommer alltså börja med igår.
Detta pga av att bilderna från festen i fredags har jag itne fått av Tove än. Så börjar med dagen igår.

Gårdagen började då med att jag vaknade upp hos Carro sisådär vid elva. Elle ja, jag hade vaknat till och från ända sen klockan sju på morgonen. Bakis som jag var gick jag upp elva, gjorde mig i ordning och gick ut i stormen och ner till fotbollsplanen i Stora Sundby.
Jag skulle kolla på när Hanna o Lina spelade matchen mot Floda. Fyfan va kul det va asså, haha! Spelarna var stora som berg och jag skojar inte, det va as kul och se när Stora sundby typ blev nertacklade av dom. Hahha.
Dom hade tydligen satts sig på en bänk förra säsongen dom var och spelade i stora sundy och så hade bänken gått sönder. Hahahhaah!! Aja, skämtosidå.

Sen gick jag tillbaka them till Carro, stel som en isbit var jag när jag kom tillbaka, haha..
Så chillade vi, kollade på män som hatar kvinnor (för tredje gången)
SEn käkade vi - kyckling, kroketter och bearnesesås :) Mums.

18.12 tog jag bussen hem, Carro och Tove tog också den bussen emd mig för dom skulle på fest i torshälla. Själv skulle jag hem och umgås med min fader och broder - trodde jag ja.
Så blev det inte, vid nio kom Johanna på moppen :) Så det blev att fatta tag i mina öl och dra ut, väl på stan letade vi omkring efter fest, vilket inte gick så bra.

Vi drack några öl, sen gick vi in och käkade på kebab huset :) Väl där inne satt vi oss ner och väntade på pizzan. När vi fick den och hade börjat käka så kommer det in några omogna vuxna människor som satt och aktionerade ut sin kompis som om han var en jävla hora.. SEn snacka dom om analsex o grejer. Till sist va jag tvungen o be dom att sluta snacka så högt, för ag tappar aptiten.

Men istället för att respektera mig så börja dom dryga, som om dom va typ 14 bast - dom va typ 30..
Det hela slutade med att dom satt o hånade mig, kallade mig bitch, fjortis, idiot och massa skit.
Aja, skitsamma. Sen kom iaf Tomas - Johannas kompis. Så vi var med han, drack och drog omkring bara. Allmänt tråkigt men ändå kul. Haha..

Vid sex drog vi hem till mig igen, väl hemma somnade vi som stockar direkt när huvudet nuddat kudden. Haha.

Detta var allt från i lördags.
Bilder kommer och även två videos - haha fett kul! :)


Haha, en aning klängig kanske?

Men okej..? Haha



Bebis <33



Love is in the air

 


HAHA!! Den bjuder jag på! x)



HAHAHAHAHAHAHA!! Apan Johanna - min baby <33



YEAAH! :D



Rooooompaaah :)



Och även detta äventyr slutade med en skön natts sömn :)

Detta var då alla bilder från igår :) Videosarna får ni en annan dag, typ imorgon. Måste sova nu, klockan är mer än ett snart.... Puss på att vi har kurs imorgon jag och Carro (skyddsombuds skit) HAHAHAH

CYA (K) Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0