baha :D kusinträff

Igår blev det att åka in till Liljeholmen och shoppa i det nya öppnade "köpcentrumet" massor av skoj blev det. Vi gick runt där ett tag, Ettan skulle ha en mp3. Hon hittade en, men den var slut, då gick vi vidare. Ingenstans fanns det någon. Så vi gick tillbaka till teknikmagasinet, där fanns det en annan. Men den kunde man bara se en låt i taget på. Så då stod hon där och fick värsta beslutångesten! haha så himla kul x) Så vi gick vidare.

Efter sådär en timme blev vi hungriga och gick för att käka på donken. Sen gick vi tillbaka och jag insåg att vi hade inte ens varit på det övre planet! Vi hade missat minst 10 affärer! haha. Släkten... Hmm...
 Jag har även kommit på att min kusin har VÄRLDENS SÄMSTA minne! Haha, hon hittade massa grejer i olika affärer men mindes aldrig vart vi hade vart två minuter senare! haha

Nu hinner jag inte blogga mera eftersom nathalie kommer vilken sekund som helst!
Nu återstår bara lite bilder ifrån gårdagen. PUSS


Innan jag gav mig iväg



Vi provade glasögon, dom fulaste vi hittade! haha



Vi hittade världens sötaste tofflor, kolla in dom röda!! haha




Kolla in dom, var dom inte bara föör balla!? :D



Polly <3



Nya tröjan som jag köpte! :)

hejpa! <3

Kommentarer
Postat av: T

fyfan vad äckligt har du en råtta!

2009-11-02 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0