blandat

Efter skolan i fredags var jag och pratade med en viss person, nämner det inte här! Men det var skönt att få släppa ut allt, fast jag vet inte riktigt hur det är.

Sen på kvällen blev det utgång med min älskade Johanna. Mycket trevligt. Jag hade ju bestämt att träffa Andras hela veckan, så det gjorde vi också - han e så söt och jag tror jag gillar han.
 Vi gjorde lite allt möjligt, massa skit :P Vid fyra så följde vi iaf Andreas hem till söder. Sen gick vi hem mot mig och våran ben & jerry's i frysen hos mig. 
 
Jag vet inte om det var pga alkoholen eller nått annat, men vi hittade iaf inte hem :P Så vi beslöt oss att gå på spåret, det blir ju närmaste vägen och vi kan inte komma fel :P
Så vi gick ut på spåret, visserligen riskerade vi vårat liv, men man lever ju bara en gång så!

Sen när jag visste var vi va igen så kom jag med den smarta idén att klättra över staketer och gå på en väg igen. Det tyckte Johanna var bra, så jag fick äran att klättra över först, så hyggligt!
Hon tröck även på, så att jag skulle komma över, fast med taggtråd rak i mellan benen så satt jag inte så skönt. Jag skrek på Johanna att hjälpa mig ner, men hon fattade typ inte vad jag menade så hon gick iväg ytterligare en bit. Så det slutade med att jag lät mig tippa ända ner ifrån staketet och till marken. Ha ha. Mina Jeans leggings gick sönder också och jag har revor på benen ifrån vårat lilla äventyr. Lyckat!


Asså pose på spåret.. Bra plats..


Dedär va inte skönt någon stanns, haha.
RIp mina jeans leggings :( :P


Lördagen då
, jag låg död i sängen och gick upp första gången runt sju (på kvällen) Fast jag vaknade runt tio. Jag kan aldrig sova längre...


Även söndagen blev en slapp dag. Tre filmer hann jag titta på. Innan jag skulle iväg o prata med en viss person
igen. Fast efter idag så vet jag inte. Allt känns bara så bombat. Den personen verkar lack, tycka att jag är jobbig och inte alls ha lyssnat för att den har brytt sig - snarare som om den var tvingad. Vilket jag absolut inte vill att den ska känna.... nä fyfan vilket liv. Någon som vill byta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0