Typ Svininfluensan?

Idag blev're skola då. Vid typ tolv - ett åkte vi in till Eskil. Då åkte jag hem.
Jag tror aldrig jag har mått så dåligt i hela mitt liv, när jag gick upp imorse så höll jag på o spy och på bussen ut till skolan - asså shiit! Jag trodde jag skulle få hoppa av bussen o spy..
 När vi väl skulle till Eskil så var jag tvungen att dra hem, jag var gråtfärdig för jag mådde så piss.
Väl hemma höll jag på o svimma av i trappen, det va lite läskigt. Sen sov jag från när jah kom hem typ halv ett eller någe till typ halv sju då pappa kom med alvedon. Shit, min feber asså, typ fyrtio grader skulle jag tippa på... Iallafall kändes det så.
  Min lillebror har svininfluensan och jag har typ samma symptom som han, men jag ska fan till skolan imorgon iaf. Kan ju inte missa musiken. Vill ju träffa Kim ;) Nejmen sjunga e kul! :) Sen ska jag göra om mitt musikprov, lycka till för mig när jag inte har några papper o plugga med.. :/

Men nu ska jag lägga mig och sova, jag mår piss..! 
 Skönt att ha dig vid min sida igen Helena och Tove baby, tack för att du finns <3

Kommentarer
Postat av: Helena

älskar diiiig <33

2009-11-24 @ 21:55:28
URL: http://pinkytrouble.blogg.se/
Postat av: Oscar

synd om dig baby:(<333

2009-11-24 @ 22:39:05
Postat av: tovis

du är bäst babyhoe

2009-11-28 @ 19:49:21
URL: http://toveebech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0