SNÖÖÖÖ :D

Idag har det snööat! Jag e så lycklig! Snart kan man börja åka snowboard! :) :)
 Skolan idag har vart helt okej, många var inne på john bauer för att göra gymnasiebesök. Men ingen linje där intresserar mig så tyckte det bara va onödigt att åka in, nog för att man fick börja tio o sluta tolv. Men iaf.
Vi var sex stycken kvar av hela 23 elever (Y) skönt! hehe :P
 Vi som var i skolan hade som vanliga lektioner. Vi hade No, ett långt pass tror jag. Just nu jobbar vi med biologi, det roligaste av de alla tre NO ämnerna (Y) Jag fick även tillbaka min matte problemlösning och jag måste bara skryta, för jag fick MVG!!!!!! :D Asså så otroligt stolt!! :D

Jaja, det kommer bilder på Ben rangel sen, skolans finfina skelett! :) Sen lite gamlare bilder från i helgen när vi festade, både fredag o lördag :)
 Nu sitter jag o chattar, e inne på facebook o försöker plugga. Haha nice :P MEn det är ju mycket roligare att chatta med John och Aya. Sen ikväll är det GREY'S ANATOMY OCKSÅ!! Kan det bli bättre!? :D

Nu ska jag langa lite bilder o sen ska detta inlägg få vara slut. Puss på alla.
P.S Jag saknar Aya :( Och ledarna på solgården, och solgården :(


Blev att vara med john och johanna i fredags! :)


Full ungdom, mycket mogen när det var dags o käka. ASSÅ! haha


Alexandra darling <3




Koncentrerad Veronica på bild-lektion:P


Fina Ben Rangel (hans namn)


Juste, i fredags när jag, john och johanna skulle käka på kebab huset, klockan va typ 01.00. Så kom det tre fulla killar, dom satte sig breve oss. Dom va typ 30. Usch. Men iaf, sen snackade dom med oss, den ena killen börja kasta ut pengar på bordet o sa åt mig o johanna att ta dom. Vi bah men nej tack? Sen efter typ två år kändes det som så gick dom, och precis innan dom skulle gå så droppade ena killen en typ mora kniv på golvet vid oss och drog. Shieet, scary things going on here. Usch, jag fick typ panik..? haha
Hade ingen bild på dig Johanna ifrån helgen, men jag älskar dig ändå! :) <3333
Nu ska jag plugga, så hejdå! :) (K) // Veronica Fredriksson




Kommentarer
Postat av: My Name Would Be John (:

Haha, vi hade kul dåå :)

Fina bilder :) Men.. en gaffel i näsan är ju alltid lika trevligt ;)



BenRangel är söt :)

2009-11-04 @ 19:44:41
Postat av: Veronica Fredriksson, hon som äger bloggen

haha, ja det hade vi! :) men scary med han som hade kniven! :O



HAHAHAH ja, en gaffel hör ju hemma i näsan, så det är väll inge konstigt?? ;)



Ja, men Ben Rangel är min! :)

2009-11-04 @ 19:58:23
Postat av: Aya såklart

men veronica! kul med bilder men vad har vi sagt om att ha en gaffel i näsan? den ska in i munnen!! måste jag visa dej 21476237 gånger hur man äter med gaffel?

2009-11-05 @ 00:14:11
Postat av: Veronica Fredriksson, hon som äger bloggen

HAHA , ja Aya. Det tar ett tag innan saker och ting går in i mitt huvud. Det borde du veta vid detta lagret?? :O Eller så är du bara dålig som lärare^^ haha

2009-11-05 @ 16:21:32
Postat av: Johnnyboyy ;)

^

Det heter nog... vid detta laget =)

2009-11-10 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0