Skriven i Stockholm

jaha, då är det bestämt. Jag kommer flytta till mamma i Stockholm men pendla till skolan. Det kommer bli rätt jobbigt, eftersom först tar jag tbanan en halv timme, för att komma till centralen, sen tåget ca en timme (lite mer) sen blire buss i 40 - 50 minuter till skolan...
 Jag kommer förmodligen bo hos pappa på söndagar, tisdagar och torsdagar eftersom jag vill fortsätta med fotbollen. Träningarna slutar runt nio på kvällarna, det betyder att jag inte skulle vara hemma hos mamma förens runt elva, vilket inte är så bra.

Det sjuka är att rörliga stockholm inte har sj tåg som går förens tidigast 6.25. Är framme i Eskilstuna 7.39 och min buss går till skolan 7.20.... Så kommer få ta ett tåg senare, som är framme fýrtio minuter innan min buss till skolan går.... Så kommer få plugga igen det jag missar hemma, suck... Men men det gick inte o lösa det på annat sätt eftersom bussarna går samma tid och tar mellan 1,5 timmar och 1 timma..

Men nu ska jag hoppa i sängen - skola imorgon. 
// Veronica Fredriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0