SkolaSkolaSkola

Aha, då blev det ingen musik idag då, faen. Jag som hade sett fram emot o sjunga med Kim idag :( haha 
 Skolan flöt väl på som vanligt, sen blev det att ta tåget hem till mami vid fyra. Min Engelska lärare åker visst också tåg - men bara till strängnäs.

Och Imorgon blev're ingen polisgrunka. Dom måste tydligen skicka ut en ny kallelse, dom kunde inte bara boka om - suck.. Så det blir bara utvecklingsamtal - igen. Men det blir väl så när man har två föräldrar och ingen tid passar dom båda. Eller så beror det på att ingen på tänkte på att jag faktiskt har en mamma också. Ingen meddelade mamma om föräldrarmöten, mitt utvecklingsamtal inte heller fick hon schema, klass lista eller veckobrev. Men nu, när mamma har ringt och sagt åt dom, så börjar hon få mer information om grejerna som är / händer i skolan.
 Men ah, skönt med skjuts till Eskilstuna och förmodligen hem också imorgon (Y) Nu ska jag lägga mig i sängen och koppla bort mitt huvud ett tag som har fått plugga hela kvällen.
 Grey's anatomy är så grymt! Kan knappt vänta tills nästa onsdag, vill bara se mer nu nu nu nu!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag tänker på dig ständigt och det som håller på att ske gör mig fruktansvärt ledsen'
Jag vill orka, men det känns omöjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0