Skola idag, skola imorgon, skola resten av veckan

Blev att prata med Tarja idag då. Om mitt gymnasieval och allt skit. Hon ska tydligen sluta hos oss och börja i årbyskolan ist... Suck. Så vi kommer få någon "hopp in tant" som inte ens kommer kunna vara hos oss varje måndag som Tarja var.
 Vi snackade iaf, och eftersom jag förmodligen ska gå gymnasie i Stockholm så måste vi kolla skolor där, om intagningspoängen skiljer sig och Tarja ville eventuellt boka in så jag får kolla de programmen jag e intresserad av på skolor i Stockholm. Eftersom jag e rätt blyg o osäker i fel miljö så vill jag helst inte, menmen vi får se hur det hela blir... Sen vare bild, So och sen idrott :)

På Idrotten körde vi fotboll me L O V E . Men luften i våran lilla idrottssal är SJUKT dålig och jag svettas alltid som en liten gris.. Rätt irriterande faktiskt.. Sen ska mamma ringa imorgon och boka om tiden hos polisen. Så jag inte missar besöket på rekarne imorgon. Hade egentligen tid hos polisen klockan tio eller halv elva imorgon. Så nu blir förhöret eventuellt på torsdag morgon. Onsdag går inte, har musik då och den FÅR jag absolut inte missa. Då får jag ju inte träffa min snygga musik lärare ;)  
 
Men nu blire en bild tror jag, sen ska jag dimpa ner i sängen. Ska orka upp och iväg till tåget som tar mig till Eskilstuna imorgon också!



Haha, snygging på bilden, inte sant Alexandra? ;)



Alexandra som imorse utbrast "jag är inte emo idag" nej visst, det varade
fram till bilden då "anna och Tove" pimpade dig, eller gjorde du det själv? ;)



Jag skrev i John Gyllhamn's nacke :) :P <3

Det blev tre bilder, *alla jätte glada* Nu ska jag bre mina mackor till tåget och sen ska jag springa till sängen! :)
Kyss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0