mitt liv asså.... Någon som vill byta??

Jaha, idag vare skola som vanligt då. I alla fall nästan, fast idag fick vi sovmorgon till tio. Då skulle vi på gymnasiemässa. För en gång skull slapp jag gå upp halv sex för o hinna fixa mig o käka frulle innan jag måste springa till bussen som jag sitter på i typ en timma sen. Sen vid tolv blevre o ta bussen tillbaka till skolan för att käka lunch ha två lektioner och sedan ta bussen tillbaka hem. 


Väl hemma vid fyra så blevre att slänga i sig något i magen, byta om och sedan dra mot fotbollsträningen.
Som såklart var inställd idag också............... Eller i tisdags trodde jag att den var utomhus på konstgräset, men det visade sig att vi hade inomhusträning i stålfors då... Suck. Så då fick jag åka hem utan träning. Sen idag smsade jag min tränare o frågade om det var träning idag, då skrev han tillbaka "ja :) På triangelborg klockan 17.15" Så bra tänkte jag, så 17.10 stod jag där o väntade på alla, som som inte kom... Efter ett tag kommer min andra tränare i sin bil. ¨Går fram till mig o berättar att det var så många som va sjuka att Jimmy o han hade bestämt att ställa in träningen.
 Jag bah men jag smsade Jimmy o han sa att det var träning? Gugge bah jaha, när gjorde du det? Jag bah vid 3 - 4. Gugge bah, va konstigt, vi pratade ju o bestämde att ställa in träningen vid 1 idag. Jag har ringt runt som en tok till alla för att meddela".

Min tanke var, "men inte mig, är jag förvånad..? Nej"

Mitt liv suuger! Någon som Frivilligt går med på o byta??

Nu har jag i alla fall pluggat lite på biologin, har gjort klart om ögat. Skönt! Bara örat, tungan, o lite mera skit som jag inte minns. Vet bara inte hur jag ska redovisa detta för min lärare. Jag får alltid så svårt när vi får fritt val...
 Ska jag ta väggplansh, muntlig redovisning, uppsats, power point, bildspel, teater osv... Vad tycker ni? kommerntera ett förslag vettja!

Nu ska jag gå o lägga mig snart, men ni får hare så bra! Kyss // Veronica Fredriksson

---------------------------------------------
I want to hold your hand'

Kommentarer
Postat av: t

eh nej tack :S

2009-11-06 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0