Lördag

Blev att åka till min kära moster idag då. Det avr riktigt trevligt! Det enda annorlunda på henne nu är hennes nya frilla - flinis. Men jag älskar min moster ändå! Vi var och hemma hos henne, pratade - ja det kan man säga. Tror vi var kvar i 3 timmar? Och vi pratade om typ allt.. ? :) :P Allt mellan Sönderavlade katter till trafiken och att den stör typ :P 

Sen blev det hem, käka, plugga och sen dra ut med Natta och Ewe. 
DEt blev att dra till frunken och träffa hennes pojkvän. DEt var svinkallt ute så vi var inne hos honom ofc :) Det var trevligt, och hans syskon är bara såå söta! :)
Sen skulle natta hem och käka vid 7 så hon bah drog o lämna oss där hos jeppe. Jag och Ewe bah, "ehum, eh, öh ja.. Vi måste gå om en kvart" haha. Men ahde lovat mamma o komma hem när natta gick hem så.. De va inget illa mot att vara hos jesper.

Så vi drog iallafall hem till mig,  Nathalie var klar typ en timma senare. Så vi greppade våra jackor och gick ut igen. Även nu blev vårat mål att gå hem till Jesper :P 

Klockan tio gick jag och Ewe, natta skulle stanna till elva. 
 Så Ewe tog bussen och jag gick hem, själv...I mörkret... Usch... 

Har pluggat Franska och No så nu tänker jag bara chilla ett litet tag framför datan sen ska jag fan gå och sova! Gud va skönt :) Fast jag har sjukt svårt att somna, men när jag väl sover då är det a... Jätte skönt :) 
 Bilder kommer även i detta inlägg! :) (Y)  




Evert <3



Asså blicken! haha, moster lilla hundprins. Så söt, så fin<3



Blev att vara med Ewe då :) Nathalie lyckades jag aldrig fånga på någon bild.
Så henne får ni fantisera ihop hur hon ser ut ;)

See you later, aligator! :) 
Kyss // Veronica Fredriksson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0