hejpa

Blev att besöka rekarne gymasium idag då - sam. Om jag skulle gått sam i Eskilstuna så skulle det nog blivit på Rekarne, dom har komunens bästa mat, skönaste skolan o bästa miljön att vara i. Sen har vi ju inte vart o kollat på Eskil - men dom har kommunens sämsta mat. Så... Men nu ska jag ju inte ens gå gymnasium i Eskilstuna - så ska söka det i Stockholm. Ska bli spännande, men jag vill ändå inte lämna tryggheten - grundskolan och komma ut i det stora livet... Det känns, läskigt. 
 Vid elva var vi tvugna att gå från rekarne för o ta bussen ut till st.sundby igen - alla tolv av 23 eleverna som vi var. Har svininfluensan kommit till våran klass nu eller vart är alla?
 
Sen blev det hem. fortsätta plugga franska och vid kvart över sju gav jag mig iväg mot den stora ändligheten - min fotbollsträning. Blev fys träning då , eller ska jag säga kontidion sen spelade vi lite lite lite match i slutet.
 Jag lovar att jag inte kommer kunna resa mig ur sängen imorgon och jag kommer gå som en uråldrad sengångare imorgon. Känner träningsvärken redan nu . typ.

Nej, nu ska jag springa till sängen! Klockan börjar bli mycket godnatt alla läsare (K)
// V
eronica Fredriksson'

Kommentarer
Postat av: Oscar

du borde gå kvar här i stan.<3

2009-11-25 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0