HejHopp GummiSnopp

Ännu en dag utan förbättring med sjukdommen.. Att vara sjuk är nog det tråkigaste som finns i hela unniversum!
 Dessutom när det är mosters födelsedag idag och vi kunde inte åka dit... :(
Så jag kan väll bara säga grattis moster på 58:a års dagen! Hoppas du fick en toppen dag! Jag älskar dig. Ska träffa moster någon gång i veckan, syster också skulle jag tro :)
 Men jag skulle hemskt gärna vilja bli frisk tills på måndag, för då kanske jag skulle börja på kör ju.. På onsdag åker jag till skolan, varelse jag är sjuk eller inte. Musiken tänker jag inte missa! Måste ju kunna låtarna till lucia, pinsamt om det inte blev så för jag var sjuk...

Kollade på Beck också, Toves pappa Fredrik Ultvedt är med där, han spelar komisarien Johansson eller va han heter :P Det är askul o se honom. Haha, lilla tönten jag är. Skrev till Tove och bah "din pappa är med på beck filmen som spelas på tv nu! :D" Hon skrev lugnt tillbaka "du måste nog spesificisera dig lite, för han e med i åtta stycken beck filmer" hahaha

Men nu ska jag gå och sova, ihopp om en bättre dag imorgon - mot en friskare dag imorgon.
Godnatt alla.

----------------------------------------------------------------------------
Det är när du ger upp hoppet, som det kommer slockna'

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig<3

2009-11-29 @ 14:24:20
URL: http://toveebech.blogg.se/
Postat av: Oscar

ja ger snart upp

2009-12-01 @ 00:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0