hejhej

Okej, det blev att gå till polisen idag då. Johanna och Carro var med.
 Så tog fyra tåget hem, på det tåget träffade jag först Chrille och Frida - dom och några kompisar till skulle till Stockholm, ta in på hotell och kolla på new moon. Jag gick upp för och sätta mig på övervåningen, då satt Alexandra och typ hela tjocka släkten där. Jag visste att dom skulle till Stockholm och kolla på idol, men jag trodde såklart dom skulle åka biiil?? Men det va trevligt, då fick jag ju sällskap - för en gångs skull.

Väl hemma blev det att träffa Nathalie, även Ewe kom också. Vi luffa omrking i Frunken och sedan drog jag och Ewe hem till mig. Det blir att hon sover här inatt! :) (Y)

Imorgon blir det att ta pendeln till syster yster min, länge sen man såg henne nu. Puss på det. 
 Och vid sex ska jag och Ewe kolla på new moon, trevligt! :)
Nu ska jag och Ewe gå in och lägga oss i sängen. Skönt och bara ligga och prata ibland också (Men av erfarenhet så vet jag att Ewe förmodligen kommer somna efter ett litet tag :P) Hejpa // Veronica Fredriksson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0