Gårdagen

Jahapp, pappa o jag bråkade igår (ovanligt!?) Så han stängde av internettet så får ta gårdagens inlägg idag istället..

Vaknade upp hos Carro. Hon var väl inte på sådär toppen humör om man ska säga så.. Hon ville nämligen åka med sin pappa när han skulle bowla i västeråsoch min buss hem gick inte förens ett, landet ni vet.. 
 Så det slutade med att hon åkte med honom vid elva iaf och jag fick vara kvar hos dom, med hennes brorsa sovandes annars helt ensam hemma hos henne. Haha, lite pinsamt. Låg i Carros rum typ hela tin, vågade inte gå upp ifall han skulle vara där. När jag väl vågade mig upp o käka så var jag till en början själv, sen kom han! HAHA. "vart är Carro?" Jag bah "ehm.. Med svenne i Västerås :P" hahahahahahah...
 
Smart som jag är så hade jag med mig fel fotbollsskor till Carro, visserligen vare träning inomhus, men det var konstgräs! Så pappa fick möta mig på stan o ge mig de rätta skorna, sen skjutsade han mig till träningen, så slapp jag ta bussen. 45 minuter innan träninen va jag på plats - toppen kul! (Y) eller inte.. Haha, så satt o kollade på några små grabbar som spelade :P

Väl hemma blev det att käka, sen skulle jag plugga men det sket sig totalt. Jag o pappa började bråka o det slutade med att han drog ur internet kabeln "jag behöver inte internetten och det är jag som betalar för det"
Tjurig gick jag in i mitt rum o kollade på ensam mamma söker, sen och så kom polly och sist men inte minst kollade jag en snutt på grannfejden också.






Näää, nu ska jag dra mig iväg mot köket o laga mat, så pappa blir lite glad.
Sen blire väl o plugga då.. Franska och Geografi. Usch, kan det bli värre!?

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänk att livet kan vändas upp o ner, när du står där själv och inte längre orkar mer'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0