bio + träffa syster

Hann inte blogga igår och det är nu tredje gången jag skriver om mitt inlägg.
Så nu tar jag det bara snabbt... Blev att åka till syster igår med lillebror.
 Vi avr hos Ingela, där vi tittade på Claires råtta och deras kattungar. En vecka gamla norska långhåriga kattungar, guud så söta! Måste försöka övertala pappa o köpa en kattunge! Han verkar inte omöjlig :)
 Systter skulle jobba vid tre, så hennes man Achmed åkte med oss en station med pendeln - han skulle till sina kusiner i kungsängen.

Väl tillbaka i Älvsjö gick jag och Freddy till Ewe, hon skulle bara fixa sig och sen skulle vi åka till mig. För att vi skulle gå på bio. VI skulle ge oss av fem men vi blev såklart försenade och kom inte hemifrån förens klockan halv sex. Kvart över skulle bion börja, trodde vi ja. 
 Kvart över sex var det typ 10 personer före mamma i biljett kön och typ tio pers före oss i pop corne kön :P 
Fem i halv halv var mamma fortfarande inte framme och det var snart våran tur att beställa. 
 Halv mötte vi mamma och fick biljetterna, sen sprang ag och Ewe in till bio salongen. Men det visade sig att bion började inte förens halv, så vi kom mitt i reklamen :) Tur vi hade! :) 
 Vi såg New Moon. Det äägde! :) Fast ettan är ju alltid bäst.. Eller ska vara enligt regel. 

Det blev lite bråk och skit hemma så jag drog ut på lång promenad, väl hemma igen vid elva så la jag mig i sängen och svimmade av. Jag tror jag avr rätt utmattad. Jag drömde värsta hemska drömmen. 
 Jag drömde att jag var på solgården. Men när jag var där fick jag inte bo på gården, jag blev hänvisad  till en udde, där fick jag bo. Typ tre meter ifrån vattnet, rakt på stranden bodde jag. Varje dag cyklade jag till solgården.  Jag blev alltid antingen ignorerad eller så syntes jag inte. Det var hemskt. Antingen skulle dom sova till fyra (!?) eller så brydde sig ingen om mig när jag frågade var alla var. Ingen brydde sig och ingen ville träffa mig. Jag fick ingen mat och ja.. Det var verkligen heeeemskt :( 
 När det gått två veckor o det var dags att ta sig hem igen så fick jag ingen skjuts, jag fick gå. Min mobil togs första dagen - innan jag blev hänvisad till en udde några kilometer bort. Usch, tur att det inte är så på riktigt där på barnens ö - solgården.



Achmed



Kattungarna, så söta <3



Syster <33



Lillebror och Store syster, lika? <3



Lillebror <33



Jag på pendeln, lillebruur är fotografen :P




Jag på pendeln, freddy är den stolta fotografen :)



Däcakad eller bara rentuav trött? Tippar på trött.



Lillebrodern min <33 Stackarn, ligger hemma o e sjuk :/

Nej, nu ska jag ner i tvättstugan och hjälpa mamma, bye.  
Den som har varit nära döden känner livets värde'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0