Bra dag trots att det är fredag den 13:onde

Blev att hälsa på min gamla skola då Johan Skytteskolan. Det blev ju världens kallabalik asså :O
Jag satt i ljushallen, eftersom där i olika salar hade alla s-klasser lektion och eftersom Ewe går i 9s2 och Tove i 9s1 så satt jag typ mitt emellan. Men innan lektionen var slut hade redan alla sett mig.. Hannes kom ut och frågade vad fan jag gjorde på skolan, sedan fick alla andra reda på att "veronica fjortisson" var på skolan. Väldigt kul att få höra att man e fjortis det första man hör. Sen kom Ewe och Dina utpringande och anföll mig med en varsin kram.

Jag satt där ett tag till, sen började 9s2's elever att droppa ut långsamt. Så kom Ewe och Dina ut. Ewe satte sig breve mig och Dina var tvungen att dra. Så väntade vi in Tove. Jag trodde ju att alla i min klass skulle komma gående - men tydligen inte! Dom hade planerat att ta en omväg för att slippa träffa mig... Så de enda jag såg var Tove och Artur....

Sen begav sig jag och Tove till Liljeholmen, till det nyöppnade köpcentrumet jag berättade att jag var i för ett tag sen med min kusin :) Hon köpte skor, tröja o lite underkläder. Sen blev're att käka på donken och sen dra hem (bilder kommer)

Vi drog oss hem till Tove, där vi först flummade i hennes rum. Linda Aunan Edvall ringde mig också, vilket var jätteroligt :) Uppskattar att prata med henne, hon e så trög att hon blir rolig :) ;P  Aja, Göteborg.. Lät ju kul. Dock inte bilfärden dit som hon just satt o gjorde.
Sen blev're iallafall till att käka tacos. Efter det gick vi till Ica där vi köpte fredagsmyys och väl tillbaka satte vi oss vid Tvn. Där det var något jätte skumt dejt program. Dom fick inte se varandra, utan först skulle killen in i ett mörk rum, där stod det 6 tjejer, varav 2 var hans ex och var bara ute efter pengar, 2 va as fula o ville ha förhållande o två snygga som ville ha honom i ett förhållande. Han gick sedan in i ett mörkt rum och fick lukta ena tjejen på fingrarna, ena tjejen i armhålan, ena tjejens andedräkt osv.

Sen blev det idol och lite flum framför datan och annat skoj :)

Nej, nu ska jag inte skriva mera, då orkar inte Tove Ultvedt läsa den och det är ju hemskt... ;)
Nu får ni lite bilder istället! :) Och förresten, jag är inte fjortis!


Blev helt käär i dessa jeans tights jag har på mig på bilden!
Vill ha, måste ha, ska köpas!



Hej hopp gummisnopp.



Det blev en glass för mig på donken



Och en cheese burger för Tove :)



Blev att grilla godis till sången från idol på tv :) :P



Mums :P :)



Även jag grillade :) :P

Det var allt för mig, och glöm inte allt kan hända i rymden
Veronica Fredriksson

Kommentarer
Postat av: L

vart kommer jeans tightsen ifrån? :D

2009-11-14 @ 17:17:48
Postat av: Oscar

vilken snygg brud med grå tröja;)<333

2009-11-24 @ 23:14:20
Postat av: Tove bääst!

Haha alltid lika kul att flumma runt med dig bby <3333

2009-12-06 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0