Veronica is back on the front again!

Nu är Veronica tillbaka inom blogg världen igen :) Sist jag bloggade var typ ungefär samma tid/dag fast 2007 eller 2008 minns inte. Som många vet , så har Veronica lika bra minne som Doris i hitta nemo. Hon är min idol, hon är den mest komiska brud jag någonsin sett, älskar hitta nemo - älskar barnfilmer! :D

Om 8 dagar bär det av till Solgården då - det bästa på hela sommaren. Skönt och komma ifrån allt, skönt o komma ifrån Etuna ett tag. Skönt och komma bland folk jag litar på. Har saknat dig Linda. Hahah, lilla klenis ledar Linda! Gosh ska bli kul o ses igen efter ett HEELT år med endast kontakt via mobilen och facebook.
Även skönt och få komma till gården där man känner sig mest hemma av alla platser på denna planet. Det är bara så , Veronica är ett K O L L O barn! <3

Skolaan har gått ganska bra, om man bara ser till betyg och sådant, början av åttan va jobbig, ny skola och nya personer och lära känna. Svårt och komma in e en sån tajt klass som denna var, Men det brukar vara så på små skolor.
Mina betyg var för det mesta VG:n, utom i 2 eller 3 ämnen där jag fick G (G+) och ett ämne fick jag MVG i. Så nu är det bara nian kvar och i slutet av nian ska jag skryta på min blogg om alla mina MVG:n! :)

Jag spelar fortfarande fotboll på fritiden och det börjar arta sig. Lite har jag nog utvecklats? Fast inga direkt vänner som jag umgås med har jag lyckats skaffat. Har jag enns varit intresserad av det ? Kanske har vart det, men e ganska blyg bland nya människor.. Dom som känner mig väl vet det. Annrs på fritiden e jag med kompisar :) Fest lyckas det också bli ibland. Så Sociallivet lever vidare.

Soom ni märker har jag mycket och berätta om , men vafan e det så konstigt? Det händer ju massvis av saker på 1 o 2 år!! :)

Förresten, någon som skulle kunna vara en snäll liten pojke eller flicka och fixa design till mig?
Tack på förhand till den sötnosen! <3

Nejmen nu ska jag nog börja avsluta detta inlägg, kul att vara tillbaka, hoppas alla mår bäst!
Ni ska få en bild också! :) 
 
---------------------------------------------------------------
Im just more than you can see, obviously'


Kommentarer
Postat av: mimmsan

Välkommen tillbaka då! pussss

2009-07-23 @ 23:50:49
URL: http://mimmsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0