blev ett ganska långt inlägg idag :)

Jaha ni, var ska man börja. Jag börjar med denna dag då :)

Idag
Jadu, idag har jag baara tagit det lugnt, Tove slagga hos mig, vi kom hem runt halv nio imorse, kastade oss i sänge. Jag vaknade senare, runt tio - elva tror jag klockan va, då pratade Tove i telen med sin mamma. Dom skulle tydligen till Malmamarken så honn hämtade tove runt halv tolv. Rejält bakis man var när man vaknade, ousch, fyfaan! Hoppas det är bättre imorrn. Pappa drog ut med mc:n också, så va ensam hemma till typ sex - sju. Vi hade inte tagit fram någon mat så det blev att åka och köpa taimat, muuuuums! :) Och nu sitter jag och msn:ar med Lilla Kim - min förra skolkamrat :) Pusss!



igår
Igår hände inte så mycket fram tills kvällen, det börja med att jag cyklade till Fröslunda o träffa Kenny. Vi snackade och lite så. Sen när jag sitter där så hittar jag itne min mobil, så gick tillbaka och letade och gissa var jag hitta den? På någon mörk gräsplätt. Iaf, när jag öppnar mobilen har jag typ 1000 sms från Tove Bech :) Så jag ringde henne. Sen blev det brottom, för då skulle jag helt plötsligt med henne på krök i Skiftinge. HAHAH! Det va ju fan kul xD Sen så blev det boring på festen i skiftinge när vi inte längre hade något att dricka. Så vi ringde Kenny. Halv vägs till han så möter vi en annan kille, han hette Martin. Så vi började snacka och det sluta med att vi hamnade hemma hos han. HAHA , tio år äldre än oss också. Han blanda massa mjölkdrinkar till oss som smakade vanilj, goda va dom. Men denna kväll slutade med lite spyor och jag däckade ett par gånger (y) haha..
Runt 7 - halv 8 drog vi oss ner på stan, på vägen träffa vi på någon drågad jävel från stockholm. Inte nog med att han måste varit påverkad av något slags knark så ville han både knulla med mig och Tove. HAHA vi bah ehuum, nejtack. Det räcker med att prata (a' Sen fick Tove för sig att hon skulle käka sin frulle på donken, haha. Så vi satte oss ner och väntade tills donken skulle öppna och när det inte var många min kvar innan det öppnade kommer Tove på att hon inte har några pengar med sig. Dom låg visst i hennes andra väska. HAHa, asså blondiner. Nejdå, inget emot dom. 
Men nu orkar jag inte skriva mer om våran kröökkväll, måste ju skriva lite om dagens händerser också :P  


Glass blev det också! :) Visst e min skapelse mycket fin ? :D


Blir ni inte lite sugna på glass nu? :P :D Jag blir det iaf, haha <3

-----------------------------------------------------------------------
Det är du som får mig att kämpa vidare


Kommentarer
Postat av: kim

haha nice,10år äldre? jävlar vilket pedo ^^<3

2009-07-27 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0