Tung kväll, men du ska inte få förstöra!

Blev o åka till Elin senare, mådde fortf dåligt.. Men hos Elin var jag inte ensam om det. Vi käkade kladdkaka, nörda data och va ute o gunga.
Sen runt halv åtta drog jag mig hemåt, och det är från denna tidpunkt allt började skita sig och kvällen övergick till en helvettesjväll. Hela kvällen gick åt till bråk, via sms / telen o sen med pappa.. För att få lite ny energi så tog jag mig en långpromenad och ringde Fia. Så skönt att bara få prata ut med henne, hon förstår verkligen, de mesta. 
Blir kanske o fika med Fia när jag åker till Stockholm, skönt i träffa dig igen , gräsätar'n <3
Nu sitter jag vid datan o skriver detta blogginlägg med tvål i hela vänstra örat och sprängande huvud och magvärk, tror det blir sängen för Veronica nu, tjugo i fyra. Rätt lagom, enligt mig :)

Hoppas ni har haft en bättre kväll än mig. Puss på alla mina bevakare (K)



------------------------------------------------------------------------
You're bullshit makes me smile'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0