Patetiska äckel!

Jahaadu, idag har dagen mest gått åt till att tvätta och packa, för imorgon bär det av till Stockholm!! :D Och på fredag bär det av till kollo!!! :D:D Jag skulle gått upp nio (ställde alarm klockan nio) Men jag vaknade inte av alarmet och när jag väl vaknade var klockan två! Fan.. Hela dagen var borta.. Jag gick iaf upp och ploppa in lite tvätt i tvättmaskinen :) Efter två timmar, hängde jag upp tvätten. Men sen började jag fundera "hade jag verkligen i tvätt medel?" Och som jag trodde. det hade jag inte haft .. SUCK , in med det igen .. HAHA, trög.

Sen blev det taimat till middag, pappa kom hem sent och orkade inte laga mat. Så då blir det såå :) Sen ringde Tove mig, eller hon bad mig ringa henne, så det gjorde jag och det slutade med att jag var nere på stan o mötte upp henne :) Sen bar det av till Fröslunda och träffa Kenny. Mycket trevligt måste jag säga. Och smsen av han på vägen hem Tove, aassåå? HAHA Man undrar ju var han slog i huvudet när vi hade gått x)

Sen resten av kvällen orkar jag inte snacka om, patetisk unge som kallar mig fitta och skulle tydligen döda mig nästa gång hon såg mig, men när jag väl ringer upp henne så är hon så feg att hon inte enns säger halv sju! Skäller ut henne och sen klickar hon mig i örat. När jag sen skulle ringa upp igen hade hon stängt av mobilen. FYFAN va feg! L O L.

Jahopp, vet inte om det blir någon sömn för mig idag / inatt faktiskt, vill inte försova mig imorrn så jag missar tåget precis .. Så kanske är bättre att vara vaken. Men puss på mina läsare. Ha det bäst (K)



----------------------------------------------------------
You will forever exict in my heart'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0