misslyckad.

Lyckad natt.. Eller inte. Fyfan, lyckades inte somna en sekund.. Bra humör jag kommer va på idag då..
Kom från datan runt fyra - halv fem. Sedan bums till sängen,  la mig och lyssa på musik. Försökte ha ploppen i båda öronen, vilket gjorde rätt ont efter den några gånger hade ramlat ur örat och jag i vredesbrott tröck tillbaka luren i örat. När jag sedan gick upp nu (halv nio) Så har jag spräng huvudvärk och jätte jätte ont i magen, igår kändes det som om det var bubblor i min mage som liksom sprängdes.. Inte skönt. Tror dessutom att jag har feber med.
Men.. När jag kom upp satte jag på tv:n och på barnkanalen var det Saltkråkan, det räddade min morgon.
Om ni är snälla kanske ni får ett inlägg ikväll med. Nu ska jag försöka rota fram en alvedon och fortsätta tjura över natten, puss.




---------------------------------------------------------------------------
I want to be perfect'


Kommentarer
Postat av: Anki

Fortsatt trevlig sommar Veronica, och titta förbi JS i höst!

2009-07-24 @ 08:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0